11 Nisan 2009 Cumartesi

Bakireler - Sex İtirafı - Komşu Kızı

Bakireler - Sex İtirafı - Komşu Kızı
slm arkadaşlar ben ali bizim mahallede kübra diye bir kız var ve ben bunu yıllardır sikmek gibi bir hayale dalmış mal gibi yaşıyorum ben bu kıza kafayı takmıştım ve bu kızı sikicektim ama hiç fırsat bulamıyor bu kıza işaret yada bir söz söyleyemiyordum ve bir gün bizim evde kimse yoqqen bu kız bizim eve geldi ali annen evdemi dedi bende fırsat bu fırsat yoq dedim geçermisin içeri dedim ve buyur ettim ve oda girdi ne içersin dedi warsa bir bardak kola dedi hemen dedim ve kolayı koymak üzere mutfağa gittim kolayı koydum sohbet ederken yanlışlıkla ayağım kübranın ayağına dokundu ve tahrik olmuştum benim jandarma dikildi kazık gibi oldu ne yapıcağımı şaşırmış waziyette gülümsedim ve kazık gibi olmuş sikimi görünce oda bana bakıp hadi dedi şaşırdım ilk baştan anlamadım ama sonradan jeton düştü hemen önümde diz çöktü ve pantolonumun fermuarını indirdi benim siki yerinden çıkartıp yalamaya başladı sanki wakumlu gibiydi ağzı ben iyicene kendimden keçtim bana hadi diye bir daha seslendi kendime geliyordum yawaş yawaş ve bende onun üstünü çıkarmaya başladım o kocaman memeleri karşıdaydı sakso attıktan sonra memelerini yalamaya başladım çok zevk aldığı belliydi yüzü gülüyordu sonra kübrayı götünden yakaladığım gibi domalttım ve bembeyaz götü önümdeydi parmağımı götüne sokup çıkarttıkça deliriyordu ve bana hadi diye yalvarıyordu sok ali hadi diyordu bende kazık gibi olmuş sikimi yavaşça götüne sokmaya çalışıyordum 1 dakka denedikten sonra birden kendimi itirip soktum ve ahhh yapma diye birden bağırdı ve ben dinlermiyim durmadan içine girip çıkıyordum sonradan hızlan hızlan diye ahh uhh seslerle bana haykırıyordu götüne bir kere boşaldıktan sonra ağzına verdim ve benim sik yine kalktı ve bakire olan amcığına sokmak istedim baştan razı gelmedi ailesinden korkuyordu ve bende merak etme dedim birisi öğrenirse hemen evleniriz dedim oda biraz düşüntükten sonra kabul etti zaten kabul etmeseydi zorla sikicektim geçi artık bunun zoru filan kalmamış kız bana gelmiş ve kendini bana siktiriyodu yalanmıyım sonra biz suçlu oluruz
hemen yatağa götürdüm ve sırt üstü yatırdım o bembeyaz amcığı sanki bana sik beni sik beni diyordu 20 cm lik sikimi amcığına vuruyordum ve yeter artık sok o kocaman adamı oraya diye bana yalvarıyordu bende çok oyalanmadan yavaş yavaş soktum bakire oduğu için bir anlık acıyla bana bir tekme attı ve biraz durduktan sonra tamm dedi gelde bitirelim şu işi diyerek sikimi amcığına kendisi soktu ve amcığına gidip gelirken birden boşaldım ve kübra bana bağırarak banyoya gitti ya senin yüzünden hamile kalırsam ne olur benim halim diyerek bağırıyordu hemen ağzını kapattım mahalleyi ayağa kaldırıcaktı ve ağzına benim sikimi soktum ancak öyle susuyordu o ancak bu yarak yeme işinden anlıyordu banyodada 2 posta attıktan sonra bu seferde götüne boşaldım ve öğrendim ki 2 ay sonra doktora gitmiş ve hamile olduğunu sonrada gelip bana kendisi söyledi ne yapıcağımı bilemiyordum ve çaresiz pedere olayı anlatmadan kübrayla evlenmek istediğimi söyledim pedede baştan razı gelmedi ama kübranında benle evlenmek istediğini söyleyince tamm o zaman dedi ve 1 ay sonra düğünle evlendik ve ben 17 yaşımda evlenmiş oldum 6 ay sonrada çocuğumuz doğunca mecburen babalık görevi yapmaya başladım bir süre sonra sıkıldım ayrılmak istedim ama olmadı ve ben bir posta atabilmek için ne hallere düştüm sakın sizde böle şeylere kalkışmayın eğer yaparsanızda bakire değil çöpsüz üzümlere takılın en iyisi onlar ve tecrübelidirler bunu sakın unutmayın ben yine hemen hemen hergece kaımı sikiyorum ben yine bir taraftanda karlıydım aslında yeni kızlarla tanışmak ta isterim ben her zaman burdayım msn de veriyorum ekleyin yeni fantazilere yok açalım kızlar
Not: buradaki yazılar tamamen alıntıdır

2 yorum:

Adsız dedi ki...

fantazide sınırısız sekste doyumsuz tum bayanların hızmetındeyım yaş sınırım yoktur evli çiftlere 3.olurum Am göt yalarım boşaltana kadar doyumsuz sikiciyim sekste sınırısız tum bayanlara ve evli pasiflerı eşleriye beraber sikerim doyumsuz seks hızmet gizlilik ve güven şart her yere gelırım (sir tutmasını bılenler ve ateşli azgınlar evli bekar yaşlı genç şişman zayıf türbanli fark etmez ve cinselıgı doya doya yaşamak isteyenler) 05359782021 doyumsuz_sikici21@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ankaradan maddiyata önem vermeyen reelde anal oral ve vajinal yapabilceğim kendine güvenen özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan sınırları olmayan özgür olan ne istediğini bilen bacakları poposu güzel kalçaları sxi yuvarlak göğüsleri iri dik olan kapalı çirkin sxi bayan ariyom.çünkü güzel bayanlar kaprisli oluyor.yaş boy pos kilo evli bekar dul genç yaşlı nişanlı çalışan çalışmayan okuyan okumayan iş kadını ev hanımı patroniçe işçi lez hamile gebe farketmez.eşinden sevgilisinden nişanlısından memnun olmayan yeteri kadar ilgi alaka görmeyen kendini yanlız mutsuz hisseden yanlız mutsuz olan bayanlara duyrulur.azginbekarhotmailcom reelde sadece yalanıp yalamak anal oral yapmak sevişmek isteyen bayanlarada açığım.05445115470