25 Nisan 2009 Cumartesi

baldız ve ben - lise itirafları - lolita kızlar

baldız ve ben - lise itirafları - lolita kızlar
4 aydır çıktığım aslı isminde bir kız arkadaşım var.Oldukça güzel ve seksi bir kız.ilk kez bekaretini banaverdi.gerçekten tam bir sex delisi oldu hergün hergün benle yatmak istiyor.birde selin adında kızkardeşi var.güzel ve çekici bir kız.bundan 2 ay önce selinin doğum günü için evlerindeki partiye gittim. Selin omuzlarını açıkta bırakan ve dizinin 2 karış üstünde olan tek parça bir elbise giymişti.muhteşem görünüyordu.yeni olgunlaşmış göğüslerinin üstü çıkmıştı,bacakları pürüzsüz ve çok tazeydi.oturunca baldırı ortaya çıkıyor ve kırmızı külodu gözüküyordu.ilk defa seline o gözle bakıyordum ve sertleşmiştim.1 saat kadarorda kaldıktan sonra Aslıyla yukarı odasına çıktık.deli gibi soydum sonra yatağın üzerinde domaltıp sikmeye başladım.gerçekten çıldırmıştım.onu sikerken kardeşinin bacaklarını ve göğüslerini düşünüyordum.tam 3 kez domaltıp siktim ikimizinde hali kalmamıştı.ondan sonraki günlerde böyle geçmeye başladı evde selini düşünerek mastürbasyon yapıyor yada ablasını beceriyordum.hasba biliyormuş gibi ben onlara gittiğimde şort giyiyor bacaklarını uzatıp beyaz askılı tişot la divanda uzanıyordu.okuldan geliş saatlerini kaçırmamaya başladım.okul eteği oldukça kısaydı ve herşeyi meydandaydı.yavaş yavaş şakayla karışık ona dokunmaya sarılmalara başladım oda karşılık veriyordu. bundan 17 gün önce Aslı annesi ve babası istanbula düğüne gitti. selin evde yanlızdı ve bana emanetti.saat 8 gibi evlerine gittim.çok canının sıkıldığını söyledi.dışarı bara gittik.üzerinde yine minietek vardı ve askılı buluzunun üstünden göğüslerini görebiliyordum.2 içki içtikten sonra eve doğru yola çıktık.arabada içkiyede fazla dayanamadığı için fütürsuzca oturmuştu.küloduna kadar görülüyordu.iyice azdım.eve gelince içmeye devam ettik. iyice sarhoş olmuştu bacaklarını yarım aralamış karşımda oturuyordu.çok tazeydi ve ben azmıştım.kolundan tutup odasına çıkardım.yatağa yattığında uyuyacağını zannediyordu ama ben muhteşem bacakları okşamaya başladım. yapma sen ablamın sevgilisisin dedi.üzerine çıkıp öpmeye başladım bitaraftanda deli gibi eteğinin altından amını ve göğüslerini okşuyordum.cılız bir karşı koymayla karşılaştım yapma diyordu ama dinlemedim devam ettim.sütyenini kopardığımda küçük ama dik göğüsleri ortaya çıktı. emiyordum ısırıyordum selin acı içersinde bağırdıkça daha da azdım.eteğini ve külodunu yırtarak çıkardım.altımda çırılçıplaktı.El değmemiş baldızım altımdaydı ve hayır diyordu ama artık oda hoşlanmaya başlamıştı.bacaklarını ve amını yalamaya başladım.çıldırmıştı.zevk feryatları atıyordu.sonra yüz üstü yatırdım ve sırtından ayaklarına kadar yaladım.deliye dönmüştü.sonra tekrar yüzünü döndürdüm ve sikimi yüzüne ağzına sürtmeye başladım.artık kıvama gelmiş öğrenmeye aç bir öğrenci gibi kıvranıyordu.yarrağımı sert bir şekilde küçücük amına soktum.selin acıyla bağırıyordu.devamlı sokmaya başladım.baldızımı sikiyordum.yatak bakire olduğu için kan olmuştu.yan odaya ablasının yatağına götürdüm. aslı gibi selinide domaltıp sikmeye başladım.o günden bugüne öğrenmeye devam ediyor artık ağzınada almaya başladı.hem ablasını hem onu fırsat buldukça gücüm yettikçe beceriyorum. işallah aslı ya yakalanmayız
Not: buradaki yazılar tamamen alıntıdır

Hiç yorum yok: