17 Nisan 2009 Cuma

Lolita Kızlar - Sex İtirafları - İlk Sevişmem

Lolita Kızlar - Sex İtirafları - İlk Sevişmem
kadar çok istediğimiz ortaya çıktı. Başlangıçta sarıldı falan daha sonra saçlarımın arasından kulağımı emmeye başladı. Çok hoşuma gitmişti duruverdim daha sonra bi hamleyle dudaklarıma yapıştı o dili sanki boğazıma kadar girmişti o derece vahşi öpüyordu. Çok hoşuma gitmişti bende karşılık verdim tabe. Sonra bi baktım sağ eli pantolonumun içine girmiş yavaş yavaş aşaya süzülüyo üstten tuttum elini yapma dedim. Aşkım bişi yapmıcam ki korkma dedi.Bende çektim elimi devam etmesine izin verdim ona inandım. İndi aşaya aşa yukarı okşadı bu arada farkettim onun ufaklığı da iyice meydana çıkmıştı. Beni ellerken dayanamıyodum, başımı geriye atarak zevkleniyodum. Sonra ondanda sesler gelmeye başladı elinin her hareketiyle oh ohh die bağırıyodu. Arada çılgınlar gibi öpüşüyoduk. Yüzümde yalamadık yer bırakmadı. Elleri daha sonra gömleğimin yakasından içeri girdi göğüslerimle oynamaya başladı o kadar zevklenmiştiki sıkmaya başladı. Ahh dediğimde çenemi tutup öpüşüyodu. Dayanamadı sonunda kolumu tutup pantolonunun üstünden ufaklığını elletti bende onun boşalmasına yardım etmek için aşa yukarı onu elledim. Çok hoşuna gitti ve boşaldı. Daha sonra eli sırtımda belirdi gene aşaya indi eli ve kalçamdan popoma kilotumu sıyırarak arasını bulmaya çalışıyodu. Yapma dedim dur sesini çıkarma lütfen bişi yapmıcam zeten dedi. Deli gibi öpüştük bu arada seni istiyorum seni çok istiyorum dedi. Yoo olmaz yapamam dedim ama hayatım önden değil ben burayı istiyorum dedi ve onunkı gene kalkmıştı. Elimi onun üstüne değdirdi kaskatıydı korkmuştum. Elle nolur dedi. Heralde dayanamadı bi süre sonra elimi tutup içeri soktu şeyini elime verdi tut onu elle dedi. Bende elledim okşadım öpüşmeye devam ettim. Kulağımı yicekti bi ara sanki benim elim onun şeyinde onun eli benim kızlığımdaydı daha sonra tel geldi ona gitmeliydik. Ayağa kalktım arkam ona dönüktü bi ara şeyini tam popomun önünde hissettim. Anlaşılan bu bile ona yetiyodu bi dahaki görüşmemizde lütfen hayatım dedi. Şimdi napıcağımı bilmiyorum:(:(:(:(çünkü korkuyorum biliyorum ki çok acıyacak ama çok ta zevkliiii..... Not: buradaki yazılar tamamen alıntıdır

1 yorum:

Adsız dedi ki...

fantazide sınırısız sekste doyumsuz tum bayanların hızmetındeyım yaş sınırım yoktur evli çiftlere 3.olurum Am göt yalarım boşaltana kadar doyumsuz sikiciyim sekste sınırısız tum bayanlara ve evli pasiflerı eşleriye beraber sikerim doyumsuz seks hızmet gizlilik ve güven şart her yere gelırım (sir tutmasını bılenler ve ateşli azgınlar evli bekar yaşlı genç şişman zayıf türbanli fark etmez ve cinselıgı doya doya yaşamak isteyenler) 05359782021 doyumsuz_sikici21@hotmail.com