21 Mayıs 2009 Perşembe

Dul Kadın - Ateşli Dulla Fantazim

Dul Kadın - Ateşli Dulla Fantazim
Merhabalar uzun süredir hikaye yazmıyodum başımdan geçen geçenlerde yaşadığım bir hikayeyi anlatiyim size. İşte çalışıyodum öğle saati cep telefonum çalmaya başladı.Arayan Gizem’di.Gizem kocasından yeni ayrılmış balık etinde beyaz tenli kumral çok ateşliydi daha önce ilişkimiz olmadı ama ona


kötü gözle bakmazdım.Açtım telefonumu şu an çok yalnızım gelebilirmisin dedi bana bende izin almam gerek biraz sonra seni ararım dedim.Bi

bahane bulup izin aldım aradım geliyorum dedim tarif etti evini bana ilk defa evine gidiyodum. Gittim apartmanda oturuyodu kapıyı çaldım

dış kapıyı açtı bana ben çıkmaya başladım dairesine.Kapı açıktı tıkladım gel dedi. Karşıma çıktı vücuna yapışmış geceliği vardı üstünde meme uçları belli oluyordu ben görünce durumu penisim kalkmaya başladı onu hiç bu halde görmemiştim bende 2 ay kadar sex

yapmadığım için kalbim hızlı çarpmaya başladı.Oturduk karşılıklı konuşuyoduk bana kocamdan ayrıldığımdan beri sex yapmadım çok azdım dedi bende seni

böyle görünce bende çok yapmak istiyorum dedim.Geldi yanıma oturdu öpüşmeye başladık çok ateşli öpüyodu bi elinle penisimi okşuyordu benimki taş

gibi sert oldu geceliğinin indirdim göğüslerini yalamaya başladım bi yandan elimle sıkıyodum .Yatak odasına gittik üzerimizdeki her şeyi çıkardık çıplaktık.Beni yatağa itti penisimi yalamaya başladı o kadar ateşli yalıyoduki zor dayanıyodum boşalmamak için ama dayanamadım boşaldım.Ne kadar kısa sürede boşaldın dedi bende 2 ay sex yapmadım bide çok iyi yalıyosun dayanamadım dedim ama bu sefer beni kısa sürede boşaltamassın dedim o yine boşaltırım dedi tamam başlayalım dedim.Yine yattım bacak bileklerimden yukarıya doğru yalamaya başladı baldırımdan penisime geldi yalamaya başladı bi

yandan masturbasyon yapıyodu sonra dön dedi bana yüzüstü yattım sırtımı yalamaya başladı çok zevk veriyordu dilini çok iyi kullanıyodu.Ben kalktım

onu yatırdım yatağa.Vajinasını yalamaya başladım yerinde duramıyodu elimle yukarı aşağa bi yandan masturbasyon yapıyodum yalarken göğüslerinide sıkıyodum.Yaladıktan sonra penisimi vajinasının üstünde biraz dolaştırdım yavaş yavaş sokmaya başladım biraz hızlanmaya başladım sokarken bi yandan bana göğüslerimi yala diyodu bende yalıyodum uçlarını hafif ısırıyodum pozisyon değişelim dedim köpek durunda bu sefer sokmaya başladım hızlı sokup çıkatıyodum penisimi bi yandan dolgun kalçalarına

vuruyodum kalçaları sallanıyodu.Dayanamdım ve sırtına boşaldım. Yaklaşık 20 dk. Sürdü sex çok güzeldi .Bu kadar iyi yapacağını tahmin edemezdim .O gün akşama kadar kaldım arada bi kaç defa sex yaptık seviştik çok güzel gün yaşattı bana.
Not: buradaki yazılar tamamen alıntıdır

3 yorum:

Adsız dedi ki...

fantazide sınırısız sekste doyumsuz tum bayanların hızmetındeyım yaş sınırım yoktur evli çiftlere 3.olurum Am göt yalarım boşaltana kadar doyumsuz sikiciyim sekste sınırısız tum bayanlara ve evli pasiflerı eşleriye beraber sikerim doyumsuz seks hızmet gizlilik ve güven şart her yere gelırım (sir tutmasını bılenler ve ateşli azgınlar evli bekar yaşlı genç şişman zayıf türbanli fark etmez ve cinselıgı doya doya yaşamak isteyenler) 05359782021 doyumsuz_sikici21@hotmail.com

AHMET dedi ki...

Merhaba nasılsınız. 40 yaşındayım ve İstanbul’da yaşıyorum. Yakışıklı, ne istediğini ve okumayı seven anlayışlı bir beyim. Yaşıma uygun elit bakımlı tesettürlü türbanlı hanımlarla tanışmak isterim. Eklerseniz sevinirim. MSN: ahmetbey_istanbul@hotmail.com

zeki dedi ki...

Samsunda sınırsız ve zevk dolu sex yaşamak isteyen bayanlar eğer herşey aramızda kalsın ama doyasıya yaşayalım diyorsanız beklerim
smk4242@hotmail.com