27 Mayıs 2009 Çarşamba

duş alırken komşumuz geldi - birlikte duş aldık

duş alırken komşumuz geldi - birlikte duş aldık
bir gün duşa girmiştim,bizim alt komşumuz benden hoşlanıyordu kapı çaldı bende duştaydım,bornozumu giymiştim merhaba annemsize kazanımızı bırakmış onu almaya geldim


dedi.ben onu içeriye aldım oturma odasında oturuyordu ben odadan sigara içmek için çakmağımı almaya gitmiştim kapı sesi gelmiiti birde baktım

alp bni kollarının arasına almış benimle yatarmısın diye bağırıyordu benide azdırmıştı birden öpüşmeye başladık hemen eğilip yarrağını yalamaya başladım çok

uzun ve kalın bir yarrağı vardı sonra ikimizde iyice azmıştık ikimizde soyunmaya başladık bni amımdan sikmeye başladı büyk bir zevk

alıyordu tabiyki bende sonra bna o sıcak amın çok güzel dedi artık boş vakit buldukca alplerin evine gidip sevişiyor veya
sevişiyoruz
Not: buradaki yazılar tamamen alıntıdır

2 yorum:

Adsız dedi ki...

fantazide sınırısız sekste doyumsuz tum bayanların hızmetındeyım yaş sınırım yoktur evli çiftlere 3.olurum Am göt yalarım boşaltana kadar doyumsuz sikiciyim sekste sınırısız tum bayanlara ve evli pasiflerı eşleriye beraber sikerim doyumsuz seks hızmet gizlilik ve güven şart her yere gelırım (sir tutmasını bılenler ve ateşli azgınlar evli bekar yaşlı genç şişman zayıf türbanli fark etmez ve cinselıgı doya doya yaşamak isteyenler) 05359782021 doyumsuz_sikici21@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Slm 23ysindm tnsmk.istrsn nmrama msj atrmsn 05314201919