22 Mayıs 2009 Cuma

ormanda ağzına verdim - domaltıp verdim göte

ormanda ağzına verdim - domaltıp verdim göte
ben sahil kenarında yaşamaktayım. yaşım 35 esmer uzun boylu bir gencim. sahil kenarında yaşadığım için tenimin rengi oldukça esmerdir. (Zengiye benzer). Hafta sonu plajda güneşlenirken bembeyaz tenli bir hatun ve kocası biraz uzağıma uzandılar. adam karısını yağlamaya başladı. Kadınca yandan


hafif hafif bana bakıyordu. bende çaktırmadan elimi sikime attım ve kadın baktıkça üstüne bastırmaya başladım. Kadında bu hareketimi görünce kocası sırtını yağlarken hafifçe götünü kaldırıp kaldırıp indiriyordu. sonra ben ayağa kalktım ve denize girdim. Kadında bir müddet sonra denize girdi.

biraz açılmıştım. kadında açıldı ve bir anda bağırmaya başladı ayağına kıramp girdiğini söylüyordu. Kocası sahilde ve çok uzaktı. Ben hemen

yanına gittim ve kendisini koltuk altından tuttum. o da numara yaptığını çaktırmamamı söyledi ve elini sikime attı. denizin içinde karının

elini kimse görmüyordu ve şortun içinden sikimi sıvazlıyordu ve bana bu yarrağı yemek istiyorum dedi. bende az ileride ormanlık alana gidiyim sende arkandan gel dedim tamam dedi. kadını sahile çıkardım .

ve kocası teşekkür etti ve kadının bacağına masaj yaptı ben ağaçlık alana doğru gittim. o sırada kocası denize girmişti. kadının yavaş yavaş ağaçlık alana doğru geldiğini gördüm. beni görünce hemen gelip önünde diz çöktü ve yarrağıma vantuz gibi yapıştı. öyle bir emiyorduki sandımki bütün organlarımı içine çekiyor. sonra daşşaklarımı yalamaya

başladı. bir süre sonra ben onun önünde diz çöktüm ve bikinisini kenara çekip amcığını yalamaya başladım bem beyaz ve tüysüzdü. amının içinde dilimi gezdirdikçe kadın bana yeter artık geçir diyordu. tekrar ayağa kalktım ve önümde domalttım. benim sikim fazla uzun

olmamakla beraber 17 cm. dir ama çok kalın ve damarlıdır. sikimin kafasına amının ağzına dayadım. Ben sokmak istemiyordum. azıcık oynamak

istiyordum. ben geri çekildikçe kadın amını sikime dayıyordu. sonra bende dayanamayıp amına sert bir giriş yaptım önce bir ıhhh dedi sonra sooookkkk dedi. bende başladım köklemeye bir müddet siktikten sonra bir baktım ağaçların arasından bir başka adam bizi seyrediyor ve 31 çekiyordu. sonra benim gördüğümü fark edince biraz öne çıktı kadında da bunu görünce ona gel işareti yaptı. orospu azmıştı

onada siktirecekti. ben birşey demedim. nasıl olsa sikip gidecektim. adam yanımıza geldi ve yarağını kadının ağzına götürdü. kadın bir çırpıda

adamın sikinin tamamını ağzına aldı. Ben bu durumu görünce hemen boşaldım ama sikim inmemişti. amından çıkardım ve götüne sürtmeye başladım. sonra göt deliğini yaladım ve parmağımı götüne soktum. kadın bana sik koçum götümü de sik diyordu. Ben dururmuyum. Hemen yarrağımı bir çırpıda amının suyu ile ıslanmış götüne geçiriverdim. kadın bu sefer bağırdı ama ben dururmuyşum kökledikçe kökledim bu arada adam

ağzına boşalmıştı. bende boşalacaktım kadına boşalacağım dedim. o da bana götümden çıkar ağmıza boşal dedi. bende öyle yaptım ve şiddetli

bir kasılma ile ağzına burnuna boşaldım. o günü hiç unutamam sonra kadının dudaklarına bir öpücük kondurdum ve kadın kocasının yanına gitti. daha sonra ise kendisini hiç görmedim. ama güzel sikişiyordu. Gerçi bende bu konuda ayıptır söylemesi uzmanım ve iyi sikerim sikilmek isteyen azgın bayanlar bana mail atın.
Not: buradaki yazılar tamamen alıntıdır

1 yorum:

Adsız dedi ki...

fantazide sınırısız sekste doyumsuz tum bayanların hızmetındeyım yaş sınırım yoktur evli çiftlere 3.olurum Am göt yalarım boşaltana kadar doyumsuz sikiciyim sekste sınırısız tum bayanlara ve evli pasiflerı eşleriye beraber sikerim doyumsuz seks hızmet gizlilik ve güven şart her yere gelırım (sir tutmasını bılenler ve ateşli azgınlar evli bekar yaşlı genç şişman zayıf türbanli fark etmez ve cinselıgı doya doya yaşamak isteyenler) 05359782021 doyumsuz_sikici21@hotmail.com