10 Mayıs 2009 Pazar

porno indirtme bahane - sikiş şahane

porno indirtme bahane - sikiş şahane
geçen yıl dükkanda oyuruyorum. 2 bayan geldi bakımlı ve güzellerdi. cep telefonlarına ip ve kapak istediler. ben de verdim. bakım beyenirken digeri telefonlara müzik ve video film atıp atmadıgımı sordu. bende atıyoruz dedim . ne tür müzik ve film istiyorsunuz


dedim. kız utanarak açık film yani porno atabilirmisiniz dedi.ben de tabiki atarım. ama genelde bu tür filmleri asker ve ögrenciler çok yükletir dedim. kız bana bende arkadaşıma egitim verecem hiç birşey bilmiyor dedi. ya onun egeitimi kız kıza olmaz sizlere

yardımcı olabilirim isterseniz dedim. sizi işinizden alıkoymayalım dediler. cumartesine sözleştik öglen evlerine gittim. ikiside çok güzel

olmuşlardı . üzerlerinde kombinezon gecelikler vardı. önce kendinizi bana bırakın dedim . yatak odasına geçtik.güzelce öpmeye başladım ayşeyi ben yalarken bukette benimkini yalıyordu. sonra yatakta üçlü pozisyona geçtik herkes birbirini yalıyor.amları su gibi olmuş benimki taş gibi olmuştu. önce ayşeyi domaltım çünkü o daha önce yemişti yaragı sen bak korkma işte böyle olacak çok güzel sende ayşeye yardım et dedim.

ayşe nin amına yüklenince ah lar ohlar başladı . çok güzel sikiyordum.ayşe buket bak çok güzel korkma dedi. 10 dakıkaya

yakın ayşeyi siktim. sonra hadi canım buket sen geldedim. sırt üstü yatırdım bacaklarını açtu arasına girdim.

benimki hala taş gibiydi. ne olur yavaş gir çok korkuyorum diyordu. tamam tatlım yavaş yapıcam acıyınca durucam dedim. hafifce amına

girdim kafası girdi dur yapma dedi. canım daha bu başlangıç arkası daha tatlı olacak korkma dedim. tamam dedi yavaş yavaş

soktum amına birden bagırdı. kızlıgını bozmuştum çok canım yandı dedi .korkma hayatım o her kızın başına gelir . biraz sevişelim sonra devam ederiz dedim .biraz sonra devam ettik . çok hoşuna gitmişti ve bana hem hocam oldun hemde ilk

erkegim çok güzeldi.dedi. evet kızlar ders olmak itinayla seks yapmak isteyenler banayazsın
Not: buradaki yazılar tamamen alıntıdır

1 yorum:

Adsız dedi ki...

fantazide sınırısız sekste doyumsuz tum bayanların hızmetındeyım yaş sınırım yoktur evli çiftlere 3.olurum Am göt yalarım boşaltana kadar doyumsuz sikiciyim sekste sınırısız tum bayanlara ve evli pasiflerı eşleriye beraber sikerim doyumsuz seks hızmet gizlilik ve güven şart her yere gelırım (sir tutmasını bılenler ve ateşli azgınlar evli bekar yaşlı genç şişman zayıf türbanli fark etmez ve cinselıgı doya doya yaşamak isteyenler) 05359782021 doyumsuz_sikici21@hotmail.com