11 Mayıs 2009 Pazartesi

şantajla siktim - grup sex

şantajla siktim - grup sex
Bizim mahallede sedat diye bir adam var.Sedat geçen sene 18 yaşında bir kızla evlendi.Benim eşimde Sedatın karısını bir gün ayarlamış.Bende onları yakalamış gibi yapacaktım.Plan tam istediğimiz gibi oldu.Bizim karı Gülçinin amını ayırmış yalıyordu içeri bende girdim neoluyo burda diyince Gülçin şok oldu dedim kocana söyleyeceğim yalvardı ,yakardı dedim bir şartla söylemem benide aranıza alırsanız kabul etti.Şimdi Sedatın karısını sikiyorum her gün

Not: buradaki yazılar tamamen alıntıdır

1 yorum:

Adsız dedi ki...

fantazide sınırısız sekste doyumsuz tum bayanların hızmetındeyım yaş sınırım yoktur evli çiftlere 3.olurum Am göt yalarım boşaltana kadar doyumsuz sikiciyim sekste sınırısız tum bayanlara ve evli pasiflerı eşleriye beraber sikerim doyumsuz seks hızmet gizlilik ve güven şart her yere gelırım (sir tutmasını bılenler ve ateşli azgınlar evli bekar yaşlı genç şişman zayıf türbanli fark etmez ve cinselıgı doya doya yaşamak isteyenler) 05359782021 doyumsuz_sikici21@hotmail.com