10 Mayıs 2009 Pazar

yılbaşı gecesi sex - sex itirafları

yılbaşı gecesi sex - sex itirafları
Bir gün memleket ziyaretine gidiyoruz. İki kafadarız yani iki arkdaşız kafalarımız bir hayli iyi yol üstündede genelevi var dedik bi ziyaret edelim hani neyse işimizi bitirdik ordan çıktık dedim gelmişken benim eski bi kız arkadaş var buralarda bi arım


müsaitse gidelim hani görüşelim hesabı aradım olumlu cvp geldi telden ama kızın yaşıda o zamanlar 17 si bitiyor 18 girecek neyse ewe gittik aman tanrım kapıya beş altı tane kız çıktı tabi ben soğuk kanlı bi şekilde; içeri girdik ikimizde çay kave muhappet falan derken zaman bea bi geçmişti yanı orda sedece konuşmuşlumuz kaldı açıkcası dedim bunlara yılbaşı akşamı

bize gelin eyleniriz falan bunlarda tamm dedi aramızdaki mesafe bea bi uzak ama km dersek 350 sağlam var aramız

ben bu kız arkadaşa hiç elimi sürmedim daha önce neyse çatkapı geldi o gün bunlar 3 kızdı bize geldiler yatacak yerde sorun olduğu için yani ew küçüktü bekar ewide denilebilir. Hoş muhappetler gülüşmeler tabi içen içiyor bea bi geç

olmuş ya dediler yoldan geldik işterseniz yatalım hani ben sesimi çıkarmadım ortalığa ayak uyduruyorum neyse kızlar 3 tane ama ben hepsininde sağlam yani patlak olmadıklarını biliyorum zaten kız arkadaş dediğim benim ilk okuldan arkadaşımdı neyse o gün yine bişi .

olmadı dedim ülen ne şans bizdekide ayağımıza kadar gelmiş önümüzde duruyo yiyemiyoruz hesabı :)ertesi gün bea bi gezdik günüzden gecede öğle tabiki kızlar araba hastası müzikte sağlam olunca bunlar yerinde duramıyor nitekim ki ewe geldik nihayat sonunda bu sefer

içkiler bendendi herkez içmiş kafalar milyon kimin eli kimin .

cebinde kimin eli kimin götünde bellli değil yani ortam çok

sıcaktı tek yandığın konu ise ewde kameranın olmamasıydı :( birisi benim başım dönüyor birisi uykum geldi birisi artık geç oldu yatalım gibi konuşmalar falan ben zaten fazla konuşmam öğle işlerde icrata bakarım hesabı takılıyorum neyse ewde 2 oda var

biz arkadaşla aynı odada yatıoruz dedim bi wcye kalkım tabi kızların yattığı odanın kapısıda hafif açık yarım bi şekilde salonun

ışığı yanığo yani içersi alaca karanlık misali azda olsa görünüyor baktım 2 si yatakta yatığo benim kız arkadaş dediğimde yerde

yer yatağında yatığo usulca içeri sızdım ve yavaşca baş ucuna eğildim baktım ki gözleri açık uyumuyordu kafaya koymuşum zaten fırsat bu fırsat öptüm hiç bişi demedi demeye kalmadan bu beni üstüne çekti dedim yavaş kız öğle bi azmış ki sorma gitsin dedim ki duyarlar sen bi seslen kızlara bi yoklama çek hesabı kimseden ses yok aksine horluyolar zaten inekler:)ben üsten

üsten git gel yapıorum ya böle olmuyor üstümüzdekileri çıkartalım dedim yok dedi sikerim len dedim çektim tangayı altından direk yasladım

ama o an çok gözüm dönmüşütü ince bi çığlık geldi elini ağzına tutuyordu korkuyla sexs çok parklı bişi ya neyse git gel git gel kız nerde kan dedim ne kanı .

dedi kapı açık dedi sen gel iyi vur vura bilidiğin kadar dedim 2 kere patladım zaten kafada akşamdan kalma o günden sonra tam 1 sene boyunca siktim askere gidince hepsi

yalan oldu ama bana bi şans daha vermişti izine geldiğimde sabaha kadar yine sikmişitim ve gün yüzünü gösterdikten sonra bir daha hiçmi hiç görmedim yani yalan odu anlıcanız
Not: buradaki yazılar tamamen alıntıdır

1 yorum:

Adsız dedi ki...

fantazide sınırısız sekste doyumsuz tum bayanların hızmetındeyım yaş sınırım yoktur evli çiftlere 3.olurum Am göt yalarım boşaltana kadar doyumsuz sikiciyim sekste sınırısız tum bayanlara ve evli pasiflerı eşleriye beraber sikerim doyumsuz seks hızmet gizlilik ve güven şart her yere gelırım (sir tutmasını bılenler ve ateşli azgınlar evli bekar yaşlı genç şişman zayıf türbanli fark etmez ve cinselıgı doya doya yaşamak isteyenler) 05359782021 doyumsuz_sikici21@hotmail.com