21 Haziran 2009 Pazar

acı gerçek - sex itirafları

acı gerçek - sex itirafları
Ben 27 yaşında yakışıklı biriyim.annem küçükken öldü ve şimdi teyzem babamla 19 yıldır evli.sanırım 13 yada 14 yaşındaydım bir gün kız kardeşim le oyun uynuyorduk ben ve ablam sobalı odamızda battaniye altında tv izliyorduk.nasıl olduysa küçük kız kardeşim benim penisi battaniye altında oynamaya başladı,derken ağzına aldı nasıl olduğunu anlamadan ağzıyla gidip gelmeye başladı herkez bihaber bu olanlardan ve yyaklaşık 3 sene kadar sürdü çok iğrenç biliyorum ama olan oldu ve şimdi her gözlerine baktığımda kendimden iğreniyorum.daha sonra hiç olmadı.ama bu seferde o azgınlaştı ve ona masaj yapmamı istedi yaklaşık 4 sene kadar böyle kendimizi durdurabildik ama hiç ona sahip olmadım ve yapmamda,,,, arkadaşlar bu çok acı birşey şevhet insanın aklına hakim olunca iradesi çalışmıyor ve biliyorum bu beni hep rahatsız edecek
Not: buradaki yazılar tamamen alıntıdır

2 yorum:

Adsız dedi ki...

fantazide sınırısız sekste doyumsuz tum bayanların hızmetındeyım yaş sınırım yoktur evli çiftlere 3.olurum Am göt yalarım boşaltana kadar doyumsuz sikiciyim sekste sınırısız tum bayanlara ve evli pasiflerı eşleriye beraber sikerim doyumsuz seks hızmet gizlilik ve güven şart her yere gelırım (sir tutmasını bılenler ve ateşli azgınlar evli bekar yaşlı genç şişman zayıf türbanli fark etmez ve cinselıgı doya doya yaşamak isteyenler) 05359782021 doyumsuz_sikici21@hotmail.com

bora kortun dedi ki...

★★★0539 215 7000 ★★★ ADIM BORA AKTiFiM istanbulda BAR da calıstım SEX deneyımlerımı ve yasadıklarımı ÇİFTLER 3. OLURUM, EVLİ DULLAR 1.75 BOYUNDA 75 KİLOYUM SPORTMEN BİRİSİYİM. İST İLGİLENEN BAYANLARIN TLF LARINI BEKLIYORUM