28 Haziran 2009 Pazar

ahırda boşaldım - eşekle 69 yaptık

ahırda boşaldım - eşekle 69 yaptık
Merhaba ben 25 yasinda evli 1 cocuk anesiyim almanyada yasiyoruz kocam meyve tücari simdiye kadar kacamdan baska hic kimseyle sex yapmamisdim taki bundan 2 sene önceye kadar 2 sene önce izine gitmeyi düsünüyordük sonra kararimizi vedik ama köye gidecektik zaten temiz havaya cok ihtiyacimiz vardi neyse köyde birgün sabah erkenden kalktim daha herkes uyuyordu biraz bezeyim dedim ve gezdim birden amcamin ahirini gördüm ve merakla iceriye girdim iceriye girer girmez ilk gördügüm sey esegin kalkmis o büyük sikiydi cok etgilenmisdim ama bir türlü elemeye cesaret edemiyordum sonra eledim ve cok hoslandim acikcasi artik dayanmadim ve o büyük sikini yalamaya basladim biraz surmedi ve esek agzima bosaldi sonra bidaha setlesdi ve ben esegin altina gecdim ve esek beni güzelce sikti iste buda benim esimden sonra ilk kocam.

Not: buradaki yazılar tamamen alıntıdır

2 yorum:

Adsız dedi ki...

fantazide sınırısız sekste doyumsuz tum bayanların hızmetındeyım yaş sınırım yoktur evli çiftlere 3.olurum Am göt yalarım boşaltana kadar doyumsuz sikiciyim sekste sınırısız tum bayanlara ve evli pasiflerı eşleriye beraber sikerim doyumsuz seks hızmet gizlilik ve güven şart her yere gelırım (sir tutmasını bılenler ve ateşli azgınlar evli bekar yaşlı genç şişman zayıf türbanli fark etmez ve cinselıgı doya doya yaşamak isteyenler) 05359782021 doyumsuz_sikici21@hotmail.com

bora kortun dedi ki...

★★★0539 215 7000 ★★★ ADIM BORA AKTiFiM istanbulda BAR da calıstım SEX deneyımlerımı ve yasadıklarımı ÇİFTLER 3. OLURUM, EVLİ DULLAR 1.75 BOYUNDA 75 KİLOYUM SPORTMEN BİRİSİYİM. İST İLGİLENEN BAYANLARIN TLF LARINI BEKLIYORUM