12 Temmuz 2009 Pazar

köpek tecavüz etti bana - kızlığımı köpek aldı

köpek tecavüz etti bana - kızlığımı köpek aldı
slm ben 19 yaşındayım ben başımdan geçen gerçek olayımı anlatayım geçen hafta oldu bu olay evimizde karabaş adlı alman kurt köpeği var babam yeni aldı bu köpeği 3 ay oldu biraz alıştı bize evde tek kız olduğum içinde oyunlar oynardım köpekle gezdirmeye götürürdüm köpeğimi birgün oyun oynarken sırt üstü yatınca gözüm sikine kaydı çok büyüktü ve kalındı gece uyurken rüyalarıma girdi kendimi elimle tatmin etmeye çalışıyordum birgün bütün cesaretimi toplayıp yine oyun oynarken elimi sikine götürdüm sikinin sıcaklığı ta içime işledi heyecandan ölecektim biraz ileri geri yaptım kınından çıkmıştı sıcacık bir sıvı aktı elime elimi kokladım iğrenç kokuyordu gitiim elimi yıkadım akşam oldu aklımdan çıkmıyordu köpeğin yarrağı geliyor üstüme zıplıyor oyun oynamak istiyordu köpek ben oturduğum kanepeden yere indim ooyun oynarken üstüme zıpladı o koca yarrağı kalçalarıma sürtüyordu ben yine sikini avuçladım ama bu sefer dahada ileri giderek kınından çıkarttığım yarrağını ağzıma almak istiyordum ama okadar iğrenç gözüküyorduki kıpkırmızı damarları falan gözlerimi kapadım elimdeki yarrağını ağzıma aldım yalamaya başladım bir müddet sonra ağzıma boşaldı anlamamıştım boşalacağını hazırlıksız yakalandım köpeğe dölleri ağzımdan süzülüyordu pijamalarım döl oldu hemen banyoya giderek üstümü değiştirdim köpekte benle gelmişti ben çırılçıplak bir şekildeydim ağzımı yıkadım sonra köpeğe döndüm burnundan çıkan sıcak nefesi amıma gliyor sıcaklığı beni sarsıyordu ama ne yaptıysam amımı yalatamadım en son aklıma dolaptakı et geldi kanlı kısmından biraz amıma sürttüm sonra tekrar köpeğin burnuna dayadım amımı artık köpek yalıyordu okadar güzel yalıyordukii anlatamam dil darbeleri beni sarsıyor ölecek gibi oluyordum boşalmak üzereydim bir kaç dil darbesi daha attı ve beni boşaltmıştı köpeğimle banyo yaptım hem onu yıkadım hem kendim yıkandım sonra yatmaya gittim ben aslında yattığım odaya almazdım köpeğimi o akşam kapıyı örtmeyi unuttuğum için odama girdi yatağımın üstüne çıkınca uyandım çıkarmaya çalıştım çıkmadı aklıma kendimi köpeğe siktirmek geldi ama yapamazdım bakireydim kızlığımı bir köpeğe veremezdim göttende sikebilirmiydi bilmiyordum daha önce hiç yapmadığım için bu ilk olacaktı göt deliğimin o yarrağı alabilmesi çok zor olacaktı çünkü çok dardı ama karar verdim siktirecektim kendimi çantamdaki vazelini aldım göt deliğime bolca sürdüm köpeğin önünde domaldım köpek gibi köpekte sanki ne istediğimi anlamış gibi üstüme çıktı ileri geri yapıyor ama birtürlü deliğimi tutturamıyordu elimle yardım ettim deliğimi buldu ama okadar dardıki ve köpeğin sikide okadar kalınlaşmıştıki girmiyor canım çok yanıyordu derken kafasının girdiğini hissettim içimde beynimde şimşekler çakmıştı göt deliğim yırtılıyordu sanki tam vaz geçecektim kalkmaya karar verecektim ki vazelinin etkisiyle yumuşayan götümde köpek ileri gei yapıyordu hoşuma gitmişti zevk almaya başlamıştım köpek darbelerini hızlandırmaya başladı her ileri yapışında biraz daha sokuyor canım daha çok yanıyordu köpeğin taşaklarının kalçalarıma değdiğini hissettim aman allahım köpek götüme köklemişti ve ben anlamamıştım o zevkten köpek ileri geri yapıyor her çekişinde sanki içimde kocaman bir boşluk oluşuyor her ileri itişinde içimdeki boşluk kapanıyor gibi hissediyordum ben ikinci kez boşaldım ki köpek hala boşalmadı deli gibi sikiyordu köpek beni altında zevkten çığlıklar atıyordum içimde bir sıcaklık hissettim köpek içime boşalmıştı dışarı çıkan yarrağına baktım aman allahım kocaman bir yarrak benim elime ve ağzıma aldığım yarrak bu olamazdı içimde nekadarda büyümüştü bu yarrak içimden çıktıktan sonra bi boşluk oluştu kıçımda ama götümün üstüne oturamıyordum okadar acıyorduki bacaklarımı birleştirmekte dahi zorlanıyordum sabah oldu uyandım köpek yanımda sikini yalıyordu ben elime alıp ben yaladım kınından çıkmış yarrak biraz büyüdü ama dün akşamkine göre çok küçüktü tamamını ağzıma alıyorum elimle gitgel yapıyorum yok okadar çok büyümemişti tekrar domaldım köpeğe ben oyarrağı tekrar görmek istedim o şekilde ağzıma alacaktım köpek tekrar arkama çıktı deliği bulamıyor götümde boşuna gitgel yapıyordu yarrağını elimle tutup rahat girsin diye sulanmış amıma sürtmek istedim tam sürtüyordum ki yarrağının kafası amımın ucuna geldı köpek bir hamlede soktu tamamı içime girdi her halde hatırlamıyorum gözlerim karardı attığım çığlığın haddi hesabı yok tu amımdan akan kan yatağımı mahvetmişti köpek git gide hızlanmıştı ağlıyordum gözlerimden ateş çıkıyordu sanki hissettiğim acı çok büyüktü dayanamıyordum bir köpeğe kadın olmuştum o büyük acı bir müddet sonra yerini zevk çığlıklarına bırakmıştı ben orgazm üzerine orgazm oluyordum sanki rüyalar alemindeydim köpeğin o kocaman yarrağı içimde dans ediyordu adeta köpek okadar sert boşaldıki dölleri amımdan taştı köpek gitgel yapmaya devam ediyordu bir müddet sonra yarrağı küçüldü amımdan çıkardı yatakta birmüddet çırılçıplak şekilde uzandım çok yorulmuştuk ama çok mutluydum banyoya gittim bacaklarım amımdan akan kanla kıpkırmızı olmuş amım mahvolmuştu
banyomu yaptım çok bitkindim yattım uyudum akşam saat 16 gibi uyandım amımda ve götümde müthiş bir yanma vardı çok güzel bir duygu kızlar köpeği olan denesin tavsiye ederim o küçücük görünen yarrak içinizde öyle büyüyecekki kendinizden geçeceksiniz.

Not: buradaki yazılar tamamen alıntıdır

13 yorum:

Adsız dedi ki...

fantazide sınırısız sekste doyumsuz tum bayanların hızmetındeyım yaş sınırım yoktur evli çiftlere 3.olurum Am göt yalarım boşaltana kadar doyumsuz sikiciyim sekste sınırısız tum bayanlara ve evli pasiflerı eşleriye beraber sikerim doyumsuz seks hızmet gizlilik ve güven şart her yere gelırım (sir tutmasını bılenler ve ateşli azgınlar evli bekar yaşlı genç şişman zayıf türbanli fark etmez ve cinselıgı doya doya yaşamak isteyenler) 05359782021 doyumsuz_sikici21@hotmail.com

brshasan20cmbasanwindowslive dedi ki...

ateşli doyumsuz çok azgın sex yarak delisi 15ve35 yaş 150ve175 boy 45ve65 kğ arası çılgın doymaz kızlar ilk önce candan arkadaş sırdaş güvenilir dost sadece iyi gün degil kötü gün dostu sır sınır yasak tabu olmadan arkadaşlık dostluk teklifimi kabul edecek sex yarak delisi çok azgın doyumsuz istekli genç mini etekli kızları içinizde ne kadar sıkıntı sitres depresyon varsa evimde aynalı büyük yatagımda duşun altında jakuzide köpüklü suyun içinde dışarda uludağın eteklerinde setbaşı sinemasında koltukların arasında boş üst salonunda kadınlar tuvaletinde boş inşaatta asansörde mümkün olan heryerde kara kutu götünden bal kutusu amcıgından tatlı dudaklarından sikecegim vücudumdan 34000 volt yüksek gerilim ceryanı geçtigi için yüksek güçte protoin olan sipermimi boşalınca uzun kalın yaragımı kene sülük gibi agzına alıp zevkle yutacak çok azgın kızlar arıyorum ve genç azgın karısını sevgilisini kızarkadaşını 20cm uzun çevresi 12cm kalın yaragımla amından götünden inim inim inleterek sikerken izlemekten zevk alan evli çiftler sizde arayabilirsiniz yalnızım evim bursa ertuğrulgazi meskende SEX ayda haftada 1 degil hergün yapılmalı televizyonda haberleri izliyorsanız 1 dakika sonra ne olacagı belli degil SEX insandaki sıkıntıyı sitresi deprosyonu yok eden yan etkisi MUTLULUK olan YAŞAM kaynagıdır dünyadaki en güzel degerli tek şeydir tabiki degerini bilene anlayana SEX MUTLULUK veren dünyadaki en güzel degerli tek şey olsada iyi 1 arkadaş ve dostla karşılıklı zevk alarak vererek yapılırsa daha çok orgazma doyuma ulaştırıcı olur benimle birlikte olan kızarkadaşımı dostumu birlikteyken gerekirse sırtımda kucagımda taşır bakarım elimden geleni ardıma koymam acılı veya tatlı nabzınıza göre şerbet veririm iyisini en iyisini münkemmeli istiyorsanız bana ateşinizle azgınlıgınızla bütün benliginizle kendinizi verirseniz etinizden kemiginizden iliginizden içinizdeki sıkıntıyı sitresi depresyonu tatlı dudaklarınızdan kara kutu götünüzden bal kutusu amcıgınızdan uzun kalın yaragımla inim inim inleterek boşaltırım MUTLULUK pompalarım hergün mümkün olan heryerde gerçek orgazma doyuma ihtiyacınız varsa benimle 1likteyken azgın kısrak kızışmış dişi köpek tam 1 orospu kaltak fahişem olmalısınız sizi defalarca orgazmın doruklarına çıkarmamı istiyorsanız evim her akşam müsait gizlilik önemlidir 05365420637.05436091996 cep nolarımdan kendinizi tanıtıcı ve buluşma mesajı yollayın ve arayın atalarımız laftan anlayana sivri sinek saz anlamayana davul zurna az demiş hastalıgı yüzünden çocugu olmayan beyler her zaman sınıfını takdirnameyle onur belgesiyle geçen çocugunuz olmasını istiyorsanız karınızı çok mutlu ederek hamile bırakırım sizde arayabilirsiniz http://www.facebook.com/brshasan.mertoglu yasaklıyım ARKADAŞLIK daveti yollayın http://twitgoo.com/u/brshasan20cmbsn https://twitter.com/brshasan20cmbsn takip istegi yollayın msn.ekleyin brshasan20cmbasan@windowslive.com

zeki dedi ki...

samsundan sexi ve keyfini yaşamak isteyen bayanlar eğer herşey aramızda kalsın ama sexi doruklarına kadar yaşayalım diyorsanız?? güvenin yeter..
beklerim smk4242@hotmail.com

Adsız dedi ki...

EĞER AMINI 28 SANTIM UZUNLUĞUNDA 8 SANTİM KALINLIĞIDA SİKİMEDE KÖPEK GİBİ SİKTİRMEK İSTERMİSİN HADİ ARADA SİKEYİM SENİ (05375178483)

erkan gs dedi ki...

5439771073 fantazileri çok bol olan biriyim fantazili bayanlarla msj laşalım fantazilerimiz paylaşalım her gün kontörde gönderirim il yaş sınırı yok

erkan gs dedi ki...

telofonda seks yapmadan kontör almak isteyen bayanlar arasın 543 977 1073

kadir doğan dedi ki...

Harika bi hikaye, kopegiyle sex yapan bayanlar araniza ucuncu olmak istiyorum, ulasin bana turkiyenin her yerine gelirim, zevksarhosu35@outlook.com

Adsız dedi ki...

Merhaba Kızlar 18 cm kalın sert alete sahibim sizi bir köpekten çok daha iyi beceririm. lütfen düşünen yazsın
serkansan_1900@hotmail.com

semih siratas dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

15 17 yaş arası kız erkek fark etmez sexten konuşmak isteyen sex yapmak isteyen kızlar ve erkekler msj atsın istanbul ümraniye ve çevresi 0537 939 1234

Adsız dedi ki...

Beni arayın kızlar 05416471447

Ahmet Arslan dedi ki...

Slm ist kuzları dulları yaş boy kilo fark etmez arayın farkı gürün
05368840251

Adsız dedi ki...

hikayen güzeldi bizimde bir köpeğimiz vardı ve bende karımıyalatıyordum ama siktirmemiştik keşke bizde siktirdeydik köpeğimizi başkasına verdik çok pişmanız