18 Temmuz 2009 Cumartesi

yengemi siktim - zorla yaptım

yengemi siktim - zorla yaptım
slm arkadaşlar benim anlatacaklarım tamamengerçektir ben yengemi aşırı şekilde düşleyen biriyim bir gün abim evden iki günlügüne gitmişti ben yengemle kalacaktım tabi yengemi daha önceden elleyip okşadıgım için bu teklif yengeme yaramaıştı abim gitti ben ve yengem evtek kalmıştık aradan yarım saat geçti ben hemen yengemin yanına gidip sikimi çıkardımokşamaya başladım o bunundogru olmadıgını söylerken ben onu tutup ve hemen dudk larına yapıştım sesi duyulmuyordu bile onu yere atırdım ve hemen üzerindekileri parçalma başladım onu tamamen soymuştum ve benim alet direk gibiydi hemen bacaklarının arasına girdim ve sikimi amına soktum yengem bagırıyordu ama artık nafile ona zevk almasını söyledim o çoktan inlemeye başlaıştı biliyordum oda beni istiyoru nefes nefesyken bile bana bu kimseye söyleme diyordu bende istediklerimi yaparsan olur dedim artık seninim zaten dedi o arada amına boşaaaaaaaldım ve bana göten ver dedigimde daha abin bile sikmedi beni götten dedi ben abim deyilim deyip yengemi domaltım ve götünün deligi ortadaydı yaragımı deligine yavaça dayadım ve başını soktum yengemin çıglıkları kulaklarımda hala götüne tam soktum sonra gidip gelmeler başladı yengem artık zevk çıglıkları atıyordu bense yengemin götüne girip çıkıyordum ve götüne boşaldım sonra duşa gittik ve banyoda agzına verdim yengem nefes alamıyordu agzına boşldım ve ytturdum şimdi o benim karım yengemi her boş kalmaızda sikiyorum onu sikmek benim hobi oldu ama yengemde artık isteyerek benim oldugunu söylüyor yengem benim gerçek siktigim kadın...
Not: buradaki yazılar tamamen alıntıdır

5 yorum:

Adsız dedi ki...

fantazide sınırısız sekste doyumsuz tum bayanların hızmetındeyım yaş sınırım yoktur evli çiftlere 3.olurum Am göt yalarım boşaltana kadar doyumsuz sikiciyim sekste sınırısız tum bayanlara ve evli pasiflerı eşleriye beraber sikerim doyumsuz seks hızmet gizlilik ve güven şart her yere gelırım (sir tutmasını bılenler ve ateşli azgınlar evli bekar yaşlı genç şişman zayıf türbanli fark etmez ve cinselıgı doya doya yaşamak isteyenler) 05359782021 doyumsuz_sikici21@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ah ah 05342845224 arayn panpisler

Adsız dedi ki...

Serhat.jgl@hotmail.com bayanlar ms atin ve ekleyin yas 22

zeki dedi ki...

Samsunda sınırsız ve zevk dolu sex yaşamak isteyen bayanlar eğer herşey aramızda kalsın ama doyasıya yaşayalım diyorsanız beklerim
smk4242@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Bende toplu eşli eş deyistirmek ve toplu seks istiyorum varsa benim gibi düşünen bana yazsın görüşelim