20 Ağustos 2009 Perşembe

Arkadaşımın karısıyla seviştik

Arkadaşımın karısıyla seviştik
ben 42 yaşında bir erkekğim benim küçük
sex hikayeleri yaşatan beri hiç ayrılamdığımız cocukluk arkadaşımla hiç ayrılmadan beraberiz hlende böyleyiz ama karısını sikmeyi bırakamıyorum bende karısıda karısı daha ondan 8 yaş kücük bir kadın o kadar düzgün bir kadınki onu sikmiyecem erkek cıkmaz diyorum dudkalrı bacakalrı memelri beni delirtti ve dayanamdım gitti ve onu sikmeye başaldığımdan beri o kadar iyibir zevk sex hikayeleri yaşıyorumki inanılmaz bir zevk hemde ama gel gelelim bu arkadaşıma böyle yaptığım halde çok üzülüyorm birbirimizle ailce gidip geliyoruz hiç çekinmeden hemde hiç bir kötülükte düşünmeden herkeste öyle bilir benden karsındanda böyle bir şey kimse bekelemz işte biz böyle samimiyetten doalyıda çekinmeden gelip gittiğimizide benim ve karısının işine geliyor nereye gittiğimizi evde olup olmadığımzı zaten ağzımızdan birbirimin haberi oluyor işte bu fırsatıda kullanarakben hemn onun evine onu öyle bir sikiyorumki sabaha kadar hemde sikmeye doymadan ayrılıyorum daha o kız gibi bir kadın halen dik memeleri dudakalrı omuazzam bir vucudu sex hikayeleri ile delirtiyor beni ayrıalmadığımda zaten bundan doalyı onu hamile bıraktığım zamnalar çok oluyor benim arkadaşım bide bunalrı bana analtark ya doğuruyor yada aldırıyor belki benden bile haile olduğu cocukalr var bilemiyouz oralarını karsıda böyle söylüyor oda benim karım gibi artık zaten bıkmıyorum hiç bıkıncaya kadarda sikmeye devam edecem artık herhalde onun için ben böyle çok ailece bu kadar samimi olmasınıda istemiyorum hiç kimsenin sonu bizim gibi olanlar daha çok oluyor
Not: buradaki yazılar tamamen alıntıdır

5 yorum:

Adsız dedi ki...

fantazide sınırısız sekste doyumsuz tum bayanların hızmetındeyım yaş sınırım yoktur evli çiftlere 3.olurum Am göt yalarım boşaltana kadar doyumsuz sikiciyim sekste sınırısız tum bayanlara ve evli pasiflerı eşleriye beraber sikerim doyumsuz seks hızmet gizlilik ve güven şart her yere gelırım (sir tutmasını bılenler ve ateşli azgınlar evli bekar yaşlı genç şişman zayıf türbanli fark etmez ve cinselıgı doya doya yaşamak isteyenler) 05359782021 doyumsuz_sikici21@hotmail.com

sertac dedi ki...

TELEFONDA FANTEZİ YAPMAK İSTEYEN.BOŞALMAK İSTEYEN BAYANLAR arayın .sadece BAYANLAR arasın .KARISINI siktirmek isteyen tel.de karısıyla konuşturmak isteyenlerde arasın.0531 236 71 69....ulaşamazsan mesaj çek.

AHMET dedi ki...

Merhaba nasılsınız. 40 yaşındayım ve İstanbul’da yaşıyorum. Yakışıklı, ne istediğini ve okumayı seven anlayışlı bir beyim. Yaşıma uygun elit bakımlı tesettürlü türbanlı hanımlarla tanışmak isterim. Eklerseniz sevinirim. MSN: ahmetbey_istanbul@hotmail.com

bora kortun dedi ki...

★★★0539 215 7000 ★★★ BORA istanbulda 2 kez ÇİFTLER 3. OLDUM, yasadıklarımı yalansız dolansız ve abrtısız tekrar yasamak ıstıyorum samımı kendıne guvenen sevıyelı ve gızlılıge,hıjyenene karsılıklı olarak onem veren kısılerle gorusmek ısterım tesekkurler MESAJLARINIZI beklerım

gizlikacamakistiyorum dedi ki...

Istanbul avcilardan umut ben yaş 30 boy 184 kilo 81 uni mezunu durust kültürlü beyim
Arayışım gerçek hayatta bi kerelik veya belli aralıklarla buluşup
ozel hayattan uzaklasarak hayatın tadını çıkarmak değişiklik yapmak isteyen kesinlikle kimsenin birbirini rahatsiz etmeyeceği gizli sakli iliski isteyen
ciddi istekli bayan yatak arkadaşı arıyorum...
★★★ 0545 545 94 97 ★★★ ilk once tanıtıcı mesaj atarsanız sevinirim...